Citroën v březnu uvedl první díl své kampaně a nyní se vrací s novou verzí, na jejímž vzniku se podílela agentura Traction. V tomto 2. dílu, který bude vysílán i v zahraničí, se na scénu vrací stopař z předchozího dílu a s ním čtyři nové sekvence:
Jacques Séguéla/Citroën DS: ve voze DS Pallas se v šedesátých letech objevuje slavný reklamní tvůrce, který byl autorem kampaní Citroën z osmdesátých let (Divoké šípy, AX na Velké čínské zdi, Visa GTi na letadlové lodi Clémenceau, CX s Grace Jones, atd.) a vynálezce výpravných reklam, pro něž měl nadání i sám André Citroën.
Xsara Picasso: našemu hrdinou zkříží cestu dítě, které se mu velmi podobá, jež sedí v prvním kompaktním MPV značky.
Sébastien Loeb/Citroën Xsara WRC: náš hrdina nasedá společně se Sébastienem Loebem do závodního vozu, s nímž se v roce 2004 stal poprvé mistrem světa v rallye. Se svým spolujezdcem Danielem Elenou získal pro značku osm titulů v Poháru konstruktérů a jako pilot dosáhl na devět titulů. Tyto výsledky jsou navždy vryty v srdcích fanoušků značky, která od počátku umožňovala památné výkony, jako byly výpravy v polopásových vozech Citroën.
Nové SUV Citroën C5 Aircross: film pokračuje na palubě nejnovějšího vozu značky, v němž se sešla parta dobrodruhů. Připomínáme, že nové SUV Citroën se zde v reklamě představuje úplně poprvé, několik dnů před spuštěním své vlastní reklamní kampaně.
Film, který je skutečnou ódou na svobodu, ilustruje historii značky Citroën, která započala v roce 1919: „Sdílíme stejnou lásku ke svobodě již 100 let.“ Záběry doprovází nadčasová úspěšná píseň „Take a long way home“ v interpretaci Rogera Hodgsona, spoluzakladatele skupiny Supertramp.
Předchozí reklamní film, který již v tomto roce získal několik ocenění od časopisu Auto Moto či od portálu Top Com, na konci roku obdržel v Paříži dvě nové ceny – Grand prix de l’Annonceur de l’Année (Velká cena pro zadavatele reklamy roku) a cenu Coyote Automobile od stejnojmenné společnosti.
7.2.2019
Citroën