Servind

Automobilist přichází s unikátním digitálním magazínem

Automobilist přichází s unikátním digitálním magazínem

Český projekt Automobilist prorazil se svými uměleckými plakáty a unikátními obrazy již do 80 zemí a stal se oficiálním partnerem mnoha významných značek ve světě motorsportu. Kreativní tým kolem manažera Pavla Turka si však dal za cíl vyprávět příběhy provoněné benzinem ještě širšímu publiku, a přichází proto s digitálním magazínem I AM Automobilist. Tématem prvního čísla je mimo jiné vzpomínka na českou závodnickou legendu Elišku Junkovou.

I AM Automobilist má formu mobilní aplikace a je dostupný pro uživatele iOS i Androidu. Představuje novou platformu pro vyprávění fascinujících příběhů, které Automobilist již několik let zachycuje na svých uměleckých dílech.

Digitální magazín stejně jako limitované umělecké plakáty a obrazy, tzv. fine art prints, díky špičkové technologii zpřítomňuje historické okamžiky ze světa motorsportu, navíc ale přidává i poutavý interaktivní a video materiál. „Jedná se o obrazově pestrý magazín zbavený pout vytištěného papíru. Je to magazín, který jsme vybavili turbem,” říká kreativní ředitel Automobilist Jan Rambousek, jenž měl vývoj aplikace na starosti.

„V Automobilist vyprávíme příběhy provoněné benzínem za pomoci špičkové počítačové technologie, 3D modelování a náročných kompozic. Naše díla znají nejen fanoušci po celém světě, ale i piloti těch největších závodních stájí. Digitální magazín, který by naši schopnost oživovat klíčové okamžiky historie motorsportu nakombinoval s nejmodernějšími komunikačními nástroji, byl proto přirozeným krokem,” dodává Pavel Turek, CEO Automobilist.

I AM Automobilist, jak již název napovídá, bude vycházet v anglickém jazyce.

Číslo věnované Elišce Junkové

Společnost naplánovala úvodní vydání magazínu I AM Automobilist na první polovinu března a reaguje i na nedávný Mezinárodní den žen. Číslo je věnované jedné z nejvýznamnějších světových automobilových závodnic Elišce Junkové. Vytrvalostní závod Targa Florio v roce 1928, kde slavná Češka skončila v silné mužské konkurenci pátá a vstoupila mezi legendy, zachycuje také jeden z dnes již klasických fine art printů Automobilist.

Českou stopu nese i další téma prvního vydání digitálního magazínu I AM Automobilist. Vypráví legendu o tom, jak se ze závodní stáje Mercedes staly proslulé „Silver Arrows“, na čemž má zásadní podíl rodák z Nového Jičína a bývalý manažer Mercedesu Alfred Neubauer. Čtenáři se rovněž mohou těšit na postřehy trojnásobného mistra světa Sira Jackie Stewarta, jenž je jedním z ambasadorů Automobilist.

Automobilist

Automobilist si získal jméno svými sofistikovanými uměleckými díly, na nichž autenticky zachycuje klíčové momenty automobilového a motoristického sportu, a to jak ty historické, tak ty, které se do dějin teprve zapíšou. Za každým plakátem a obrazem je příběh plný emocí vytvořený malým, ale schopným týmem, který tvoří lidé půl tuctu národností ze tří kontinentů.

Všechny vozy jsou vytvářeny prostřednictvím procesu 3D modelování a počítačově generovaných snímků (CGI). U nových modelů poslouží plány, u těch starších se pak kreativci z Automobilist musejí spolehnout na historické materiály včetně mluvených nebo písemných záznamů. Obrazy následně putují k zákazníkovi pomocí B2B i B2C kanálů či dle přání partnera.

Automobilist je oficiálním dodavatelem formule 1 i MS v rallye a spolupracuje s mnoha významnými značkami, jako jsou Mercedes, Ferrari, McLaren či Maserati. Ambasadory projektu jsou bývalé i současné hvězdy motorsportu Sir Jackie Stewart, David Coulthard, Mick Doohan či André Lotterer.

Dlouhodobou vizí společnosti je vybudovat globální platformu, na níž fanoušci do motorsportu najdou vše, co potřebují k naplnění své vášně.

Datum zveřejnění

22.3.2021

Zdroj informací

Automobilist

Fotogalerie

Výběr jazyka

Oldtimer Messe Tulln 2024

Facebook

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.2579 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál