Nová kampaň společnosti Shell se nese v duchu retra. Od pondělí 28. listopadu je pro zákazníky připravena série šesti jedinečných keramických hrnků s dobovými logy společnosti. Kampaň, která odkazuje na bohatou historii společnosti, přichází přesně 30 let po otevření první čerpací stanice Shell na česko-slovenském trhu.
Od pondělí 28. listopadu 2022 mohou zákazníci čerpacích stanic Shell za natankování pohonných hmot získat retro keramické hrnky. Série šesti hrnků s dobovými logy společnosti a jejími divizemi, jako jsou Shell Motor Oil nebo AeroShell, odkazuje na bohatou historii společnosti. „Ve společnosti Shell neustále inovujeme naše služby. V této kampani se naopak ohlížíme za naší úspěšnou minulostí a připomínáme si cestu, kterou jsme v průběhu let urazili,“ vysvětluje důvody vzniku retro kampaně Jana Voštinárová, Head of Corporate Relations ve společnosti Czech Republic & Slovakia.
Na designu hrnků spolupracoval známý český ilustrátor Jan Henke. Kampaň obsahuje také vizuály zasazené do dobových kulis, které zobrazují motoristickou módu a životní styl minulého století a nesou prvky Shell Heritage.
„Je pro nás důležité, aby naše spotřebitelské kampaně vždy nabízely našim zákazníkům hodnotu. Jsme rádi, že si v nové kampani můžeme zavzpomínat s našimi zákazníky a že si ze stanic odnesou designový kousek do svých domovů nebo do práce,“ komentuje kampaň Klára Suchá, která je ve společnosti Shell Czech Republic marketingovou manažerkou pro oblast paliv.
Zákazníci mohou získat hrnek za natankování nejméně 30 litrů paliva Shell V-Power s doplatkem 59 Kč, za natankování nejméně 30 litrů paliva Shell FuelSave s doplatkem 119 Kč nebo za nákup dvou čtyřlitrových vod do ostřikovačů Smart s doplatkem 119 Kč. Bílé a červené hrnky jsou k dispozici všem zákazníkům a členové věrnostního programu Shell ClubSmart si mohou vybrat také speciální žluté hrnky. Kampaň potrvá do 29. ledna 2023 nebo do vyprodání zásob.
Kampaň připravila česká reklamní agentura VCCP.
30.11.2022
Shell